czwartek, 10 marca 2016

Shawn! Fani z tobą

Hej moi shawnfani...dokładnej nazwy nam jeszcze nie dodano ale na razie tak będziemy się nazywali!  ( jeśli masz pomysł na inną nazwę wpisz komentarz a ja na pewno go uwzględnie) dziś chcem abyście razem ze mną pomogli shawnowi wygrać w disney radio music aworlds moja ulubiona piosenka: Stitches jest w grupie najlepsza z najlepszych czyli hit roku!  Bardzo się ciesze.  Stitches poza tym jest w grupie złamane serce a Shawn jest w grupie najlepszy wokalista zagłosowałam godzinę temu setny raz ale dopiero w tedy byłam zadowolona i czułam że naprawdę pomogłam!  Mam pomysł każdy prawdziwy fan niech odda głos przynajmniej 10 razy.  Niech Shawn wygra a my trzymajmy kciuki!  Na co czekasz? No już wejdz na disney Channel pl. I pochwal się w komętarzu ile razy zagłosowałesz disneychannelpl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz